úterý 12. března 2013

Podzimně sípající

Čas: 7.10. 2012


studeno
mokro
mlhavo

hrnek čaje se stal jedinou záchranou
občas potřebuji obejmout
jako třeba teď

pohovořit s mou spřízněnou duší
alespoň doufám, že jsi to ty
ne, učitě jsi to ty
kdo jiný taky?

zdají se mi horečnaté sny
spavá nemoc
začínáme od ničeho
vždycky

chtěla bych černé kotě
předoucí kdykoliv jej pohladím
nebo velkého psa
který by mne chránil

jsem totiž křehká, zranitelná
teď zrovna
nebo jen ten lev ve mne pořád dříme
asi se zase probudí s jarními paprsky

z nežádoucích účinků se mi dělá špatně
příbalové letáky raději nečíst

miluji ho jen když spí, nemluví
a můžu se mu schoulit pod klíční kostí
a poslouchat jeho dech

už nejsem
ani já, ani ty
někam jsme se poztráceli

zbožňuji svůj nový domov
akorát tady pořád fouká
a to nemám ráda

na výtahy už jsem si zvykla
a když zase potkám onoho člověka,
už jej určitě oslovím
vždyť o nic nejde

jen teď ze sebe nevydám ani hlásku
a vypadám jako živá mrtvá

Žádné komentáře:

Okomentovat