sobota 6. července 2013

Nesetkání

Čas: 1.6. 2013


teď není ta nejvhodnější doba
na spánek
ale já chci snít
usnout,
spát

v zemi skořicových káv
a přeplněných tramvají
musím tě potkat
a já tě potkám

i když jsme se ztratili
za letmými úsměvy
v tepu velkoměsta

dvě věci, které si opakuji stále dokola
a vrývám je do koloběhu vesmíru
do kůže,
tuší

musí se to stát
nepřijímám fakt, že se to nestane
stane se to na úkor jiných věcí
ve kterých jsem neměla jasno

odříznutí od světa
od světa v jazyce prvočísel a nul

prší
nechávám otevřené okno
a zhluboka dýchám
přitom mělce

tmí se mi před očima
stane se to

snažím se nemít smutky
a našlapovat opatrně
donutit vesmír, aby spolupracoval
a abych konečně cítila to,
co už chci cítit dlouho

vůni po dešti,
vůni slunce
stále se opakující
poslední květnový den

1 komentář:

  1. Ibiškové květy v čaji a všechno, co si budeš přát... pohni vesmírem a myšlenkou větru
    teskno mi je po básních rozlitých v hrnku se zázvorem a promáčeným pocitem
    krás ročních období.

    OdpovědětVymazat